niedziela, 1 czerwca 2014

Dzień dziecka

Cześć wszystkim! :>
Dzisiaj dzień dziecka ^^ Szczerze powiem, że bardzo lubię ten dzień, zresztą jak chyba każdy. Jest miło i przyjemnie no i jeszcze dostaje się prezenty :) Ja dziś dostałam srebrną bransoletkę, którą kiedyś sobie upatrzyłam, bardzo mi się podoba i cieszę się, że ją dostałam ;) A wy co dostaliście? :> Aha, no i jeszcze kwestia komersu, który odbywa się u mnie w szkole pod koniec 3 klasy gimnazjum ( zresztą tak jak chyba w każdej szkole ;) ). W końcu nadszedł czas wybierania sukienki i butów. Byłam wczoraj w Galerii Katowickiej i przez 3 godziny łażenia po sklepach nic nie wybrałam. Absolutnie nic mi się nie podobało, wszystkie rzeczy były takie przesadzone i miały miliony udziwnień, a ja chciałam prostą sukienkę. Czy tak dużo wymagam? Buty również były nie ładne, za bardzo się świeciły, albo miały zbyt szpiczaste czubki. Gdy wróciłam z mamą do domu szybko włączyłam komputer i weszłam na stronę mojego ulubionego sklepu a mianowicie zary ♥ I znalazłam piękna sukienkę ^^ buty również znalazłam w internecie na stronie sklepu Centro.,  spodobały mi się tam kolorowe koturny ;) Jakie sukienki Wy będziecie mieć, albo już miałyście?
Pozdrawiam, Karolina :*


sukienka ZARA / 149,00 zł



srebrna bransoletka JUBITOM / 69 zł


7 komentarzy:

  1. Naprawdę śliczny jest ten łańcuszek sama takim być chciała mieć w posiadaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna sukienka i prześliczna bransoletka. Ja na komers chcę sobie kupić błękitną sukienkę ze złotym paseczkiem i do tego czarne szpilki :)

    Zapraszam do mnie :*

    www.fashion-modaglamour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta bransoletka, świetny prezent dostałaś <3
    Oj... miałam, dosyć dawno, ale sukienkę nadal pamiętam. Śliczna, zwiewna, czarna, z srebrnymi kryształkami... achh, chyba nawet mam ją w szafie do dzisiaj, choć i tak nie przebiła mojej studniówkowej kreacji :)
    Pozdrawiam :) adaszwarc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z opisu wydaje się być piękna, zresztą na pewno taka była :> chciałabym ją zobaczyć :)
      również pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. cudowna bransoletka! :)
    obserwuje;*

    OdpowiedzUsuń