czwartek, 15 maja 2014

Croatia

Hej c:
Robi się coraz cieplej, wiec ostatnio zaczęłam myśleć o wakacjach. Pewnego dnia mój tata przyniósł do domu katalog z ofertami kolonii i spytał, czy nie chciałabym może na któreś z nich pojechać. Strasznie się ucieszyłam, ale po chwili mój entuzjazm opadł, ponieważ nie wiedziałam, czy moja przyjaciółka będzie miała czas. Oczywiście wiedziałam, że będzie chętna, ale terminy mogły jej nie pasować, a wtedy z wyjazdu była by lipa. W końcu do niej zadzwoniłam z propozycją Chorwacji. Gdybyście mogli to słyszeć ;) tak się cieszyła! ;> No więc wychodzi na to, że na przełomie lipca i sierpnia jedziemy! Do gorącej Chorwacji, na wyspę Hvar. Cały czas o tym myślę i tak bardzo się cieszę, że nie wiem jak wytrzymam parę dni przed wyjazdem ^^. Mówiłyśmy sobie z Kasią (tak ma na imię moja przyjaciółka), że zaczniemy się już pakować miesiąc przed :> Ale jak teraz sobie tak myślę to bardzo możliwe, że to zrobimy. Już sobie wyobrażam jak będzie cudownie! Całe dnie będziemy leżeć na plaży, pływać i chodzić po tych pięknych miasteczkach. No a w nocy ;p wątpię, że będziemy spać :) Tak, czy inaczej zapowiadają się niezwykłe wakacje, które zapamiętam do końca życia. :) A Wy jak spędzacie swoje wakacje? :)
Z okazji wyjazdu zamierzam sobie kupić lustrzankę, żeby wszystko pięknie dla Was sfotografować :) ale na razie zdjęcia z Internetu :*







Dziękuję za miłe komentarze, odwdzięczam się tym samym ♥


41 komentarzy:

  1. Jakie cudowne zdjęcia ;))
    Aż chce się mieć te wakacje szybciej, cudowne widoki ;*
    Fajny blog, oby tak dalej. Dziękuję za kliki u mnie i ja również obserwuję ;)

    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu ;c
    Życzę miłych wakacji ;*
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. PYtalas o wspólną obserwację ja już zaobserwowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję. :) Dziękuję za odwiedziny. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne widoki :)

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co powiesz na wzajemną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie, że uda Ci się pojechać z przyjaciółką na takie wakacje! już wam zazdroszczę :) moje zapowiadają się nudno, mam nadzieję, że po ustnej maturze z anglik szybko znajdę sobie pracę i troszkę zarobię, a o jako takim wyjeździe to na razie nie myslę. zobaczymy co wyjdzie.

    zapraszam do mnie: http://itsjustteatime.blogspot.com/
    (co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne zdjecia ^^

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie krajobrazy :) Aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że jedziecie :) . Kasia mi dzisiaj o tym mówiła, tylko powiedziała że to będzie jakiś obóz.
    www.white-blonde.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszcze wyjazdu :*
    Pozdrawiam
    Klaudiaanclauudia.blogspot.com
    Obserwujemy? Odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 lata temu byłam w Chorwacji i zazdroszczę bo chce jeszcze raz pojechać
    Zapraszam do mnie http://mylifeisfashionxd.blogspot.com/
    Już obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam kilka razy, ale tam jest tak cudownie, że nigdzie indziej nie chce się jeździć :)
      zresztą sama się o tym przekonałaś ^^ mam nadzieję, że też niedługo pojedziesz na Chorwację ;*

      Usuń
  14. Jezu Chorwacja ;o Zazdro naprawdę ;c pięknie tam jak się patrzy na zdj :c
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chorwacja jest piękna! :) Miałam okazje tam być. Życzę udanej podróży. Ja zapewne większość wakacji spędzę w Hiszpanii u chłopaka. Pozdrawiam serdecznie! :*

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To do zobaczenia na Chorwacji bo również się tam wybieram:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)! Sama zazdroszczę :P
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale tam pięknie<3 pojechałabym :)

    klikniesz w ost poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  19. same pozytywne wspomnienia mam z Chorwacja :D:D:D:D

    moze masz ochote na wzajemna obserwacje? buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wyjeżdżam na obóz do Francji i Hiszpanii *.*
    fajny blog, obserwuję i liczę na rewanż http://magicwardrobee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tam pięknie zazdroszczę !
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Mam nowy post mogłabyś wpaść?
    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jak ślicznie :)

    może wspólna obserwacja? - odpowiedz u mnie ♥

    http://somedayitwillbebetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. tam jest mega! po prostu pięknie! moglabym tam mieszkać. :D
    Zapraszam do mnie!
    przeczytaj wiadomość na dole mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow widoki sa po prostu obłędne ! chcę tam być !
    Pozdrawiam
    http://www.kayenn.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Właściwie to nie wiem jak nazywa się ta hurtownia, bo ona znajduje się na takiej wielkiej hali, gdzie podobnych hurtowni jest kilka. Jest to w Tychach. Pozdrawiam i również obserwuje! :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. mam nadzieję, że twoje wakacje będę naprawdę takie jak pragniesz :))
    Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku, ale tam pięknie :) Też bym chciała tam pojechać.

    http://olaa-141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna chorwacja !!! Byłam polecam.

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłam w Chorwacji i na prawdę warto tam jechać! ♥
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie ;*

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Byłam w Chorwacji kilka razy i było naprawdę pięknie i cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę wyjazdu ja w tym roku niestety nie dam rady wyjechac:) a Chorwacja to bardzo dobry wybór ja byłam juz 4 albo i 5 razy i jestem w niej pouszy zakochana!:) Pogoda cudna, woda lazurowa i te widoki, oh uwielbiam ich wąskie kamieniste uliczki ♥ To Twój pierwszy wypad do Chorwacji?


    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pierwszy c: byłam już parę razy, ale moja przyjaciółka jedzie pierwszy raz ;)

      Usuń
  32. Ja też nie umie się doczekać jak pojedziemy razem na kolonie. Ale będzie super :) Dyskoteki, opalanie. Będzie cudownie

    www.fashion-modaglamour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Hahah... ja również w tym roku jadę na kolonie z przyjaciółkami, tyle że do Włoch. Cieszę się bardzo,bardzo, bardzo. Nie mogę się doczekać wyjazdu, a jadę podobnie jak ty- na przełomie lipca i sierpnia <3

    Mój blog- Zapraszam KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Byłam w Chorwacji,polecam... Z każdym można się dogadać super klimat.. pogoda.. żyć nie umeirać :) może wspólna obserwacja? odpowiedź u mnie,zapraszam www.rikitiki-adu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń