niedziela, 4 maja 2014

Kolorowe palce

Mamy wiosnę, a wiosną królują kolory. Bardzo lubię, gdy moje paznokcie są kolorowe, dlatego uwielbiam je malować do szkoły i na wszystkie szczególne okazje, wyjątkowo w towarzystwie mamy lub koleżanek, ale zawsze pamiętam o tym aby odpowiednio o nie zadbać. Lakiery bardzo łatwo niszczą moje paznokcie ( nie wiem jak wasze ), który się potem łamią i rozdwajają. Dlatego do pielęgnacji paznokci używam specjalnego masła firmy Inglot. Gdy kupowałam nowy lakier dostałam je jako gratis ( jest to miniaturka ), ale myślę, że można je nabyć jako zwykły produkt w sprzedaży.






 Moim zdaniem działa ono niezwykle i szybko odżywia paznokieć jak i poprawia stan skóry dookoła paznokcia ( co jest mi bardzo potrzebne, bo obgryzam skórki ). Ponieważ mam wieeelkie zaufanie do tej firmy to kupuję w niej wszystkie lakiery.



Lakiery na zdjęciu należą do linii "oddychającej".
Również fajnym sposobem na ozdobienie paznokcia są lakiery z cienkim pędzelkiem, którym można zrobić modny ostatnio kolorowy, odwrócony french lub jeśli ktoś woli - wzorki pod różną postacią.


Macie jakieś swoje własne ulubione techniki malowania? A może w inny sposób dbacie o paznokcie?
Pozdrawiam, Karolina :)

Dziękuję Wam za każdy komentarz. ♥


11 komentarzy:

  1. Ja też lubię malować paznokcie i też obgryzam skórki :/ Ogólnie moje paznokcie naturalnie są bardzo mocne i bardzo rzadko rozdwajają mi się. Przed każdym malowaniem stosuję zwykłą odżywkę, ale ostatnio pomyślę nad kupnem czegoś innego gdyż skończył mi się mój ulubiony zmywacz do paznkoci i zaczęłam używać taki gorszy, ale on wysusza paznokcie <_>
    www.whiteblonde.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. inglot jest ok, też lubię. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo zmieniłaś wygląda bloga :) Świetnie wygląda :) pozdrawiam

    www.fashion-modaglamour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie maluję paznokci, bo nie umiem i nie lubię mieć ich długich, zawsze mi przeszkadzają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz modne są króciutkie paznokcie, a co do malowania
      może warto się czasem przełamać ;) ^^

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam lakierów z inglota :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam lakiery z tej firmy. ;)
    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne lakiery:) ja się uzalezniłam od hybryd przynajmniej nie muszę malowac paznokci co 3 dzien:)

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam dużo neonowych i pastelowych kolorów lakierów

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/ <<<Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne lakiery i super post zapraszam do mnie http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń